Agencja HealthThink public relations zajmie się wdrożeniem kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku II”, organizowanej przez Krajową Unię Producentów Soków. Projekt jest skierowany do uczniów klas I-III szkół podstawowych, nauczycieli, rodziców i ma na celu kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych wśród dzieci w wieku szkolnym.
HealthThink zajmuje się całościową koordynacją projektu. W ramach kampanii agencja wdroży program dla blisko 5 tys. szkół, opracuje materiały edukacyjne dla dzieci oraz materiały informacyjne, skierowane do rodziców, nauczycieli i lekarzy oraz zorganizuje konkurs dla szkół promujący ideę pięciu porcji. Na potrzeby programu HealthThink przygotowuje również film edukacyjny, grę komputerową i stronę internetową 5porcjiwszkole.pl. Agencja zajmuje się także komunikacją kampanii w mediach.
Kampanię edukacyjną „5 porcji warzyw, owoców lub soku II” objęły już swoim honorowym patronatem: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Ministerstwo Rolnictwa oraz wszystkie Wojewódzkie Kuratoria Oświaty. Kampania rozpocznie się z początkiem września 2011 i będzie trwać do końca roku szkolnego w czerwcu 2012. Pierwsza edycja kampanii dotarła do ponad 300 000 dzieci w wieku 7-10 lat.
Agencja HealthThink zdobyła kontrakt w drodze konkursu ofert, pokonując 6 innych agencji. Umowa została zawarta na półtora roku – do listopada 2012. Budżet kampanii wynosi 729 tys. zł netto. Nad projektem pracuje trzyosobowy zespół agencji HealthThink, pod kierownictwem Marii Wierzbowskiej.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/healththink-prowadzi-kampanie-edukacyjna