HealthThink prowadzi kampanię edukacyjną

150x110

Agencja HealthThink public relations zajmie się wdrożeniem kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku II”, organizowanej przez Krajową Unię Producentów Soków. Projekt jest skierowany do uczniów klas I-III szkół podstawowych, nauczycieli, rodziców i ma na celu kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych wśród dzieci w wieku szkolnym.

HealthThink zajmuje się całościową koordynacją projektu. W ramach kampanii agencja wdroży program dla blisko 5 tys. szkół, opracuje materiały edukacyjne dla dzieci oraz materiały informacyjne, skierowane do rodziców, nauczycieli i lekarzy oraz zorganizuje konkurs dla szkół promujący ideę pięciu porcji. Na potrzeby programu HealthThink przygotowuje również film edukacyjny, grę komputerową i stronę internetową 5porcjiwszkole.pl. Agencja zajmuje się także komunikacją kampanii w mediach.

Kampanię edukacyjną „5 porcji warzyw, owoców lub soku II” objęły już swoim honorowym patronatem: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Ministerstwo Rolnictwa oraz wszystkie Wojewódzkie Kuratoria Oświaty. Kampania rozpocznie się z początkiem września 2011 i będzie trwać do końca roku szkolnego w czerwcu 2012. Pierwsza edycja kampanii dotarła do ponad 300 000 dzieci w wieku 7-10 lat.

Agencja HealthThink zdobyła kontrakt w drodze konkursu ofert, pokonując 6 innych agencji. Umowa została zawarta na półtora roku – do listopada 2012. Budżet kampanii wynosi 729 tys. zł netto. Nad projektem pracuje trzyosobowy zespół agencji HealthThink, pod kierownictwem Marii Wierzbowskiej.